Mat, mat, mat

G

Grim

Eftersom jag själv är ganska matintresserad så läser jag alla trådar som handlar om mat och jag har märkt att det är ganska många.

Barn fick ju ett eget forum, är det inte dags att mat och recept får det också?
Bara en tanke :idea:
 
Sv: Mat, mat, mat

Det tycker jag verkar va en bra idè!
Det är ju många som frågar efter recept å så, rätt ofta så varför inte?!
 
Sv: Mat, mat, mat

Cronis skrev:
Det tycker jag verkar va en bra idè!
Det är ju många som frågar efter recept å så, rätt ofta så varför inte?!

Fast jag som inte är "tillräckligt" matintresserad kanske skulle gå miste om många bra tips då? :d
Annars - visst det är många mat-trådar, det håller jag med om.
 
Sv: Mat, mat, mat

Lejonflickan skrev:
Fast jag som inte är "tillräckligt" matintresserad kanske skulle gå miste om många bra tips då? :d
Annars - visst det är många mat-trådar, det håller jag med om.

Men för att slippa gå miste om goda recept så klickar man ju in sig på MAT-forumet... :smirk:
 
Sv: Mat, mat, mat

Cronis skrev:
Men för att slippa gå miste om goda recept så klickar man ju in sig på MAT-forumet... :smirk:

Och blir ännu tjockare? :eek: Fast där finns kanske smal-recept också, nytt liv efter jul som vanligt, lär det ju bli.... :cry:
 
Sv: Mat, mat, mat

Grim skrev:
Eftersom jag själv är ganska matintresserad så läser jag alla trådar som handlar om mat och jag har märkt att det är ganska många.

Barn fick ju ett eget forum, är det inte dags att mat och recept får det också?
Bara en tanke :idea:

:d Då får ni allt lov o laga till maten också och sedan skicka den till mig :d
 
Sv: Mat, mat, mat

Lejonflickan skrev:
Och blir ännu tjockare? :eek: Fast där finns kanske smal-recept också, nytt liv efter jul som vanligt, lär det ju bli.... :cry:

Då låter du bli att gå in på matforumet! :smirk:
 
Sv: Mat, mat, mat

Gammeln skrev:
:d Då får ni allt lov o laga till maten också och sedan skicka den till mig :d

Klart vi gör, du är ju för gammal att laga den själv
 
Sv: Mat, mat, mat

Låter som en bra idé. Så kanske alla bantnings och GI-trådar ligga där med.
 
Sv: Mat, mat, mat

Men vad blir kvar på senior om alla saker får sina specialforum?
Tycker att charmen med senior (liksom chattsidan) är just att man kan diskutera lite allt möjligt och kan råka läsa trådar om saker som inte är ens specialintresse och som man skulle missat om det legat på eget forum.
Tycker faktiskt att det är lite synd at barn fick eget forum även om jag kan föärstå varför, är inte speciellt barnintressrad men tyckte att de var kul ibland.

Dela upp forum tycker ajg bara at det finns anledning att göra om de som finns får så mycket inlägg att det är omöjligt att hänga med i dem och så tycker ajg itne att det är på Senior nu.
 
Sv: Mat, mat, mat

En ide är faktiskt att lägga till kategorier när man postar ett nytt inlägg, man kan välja t ex mat som kategori från en dropdown list i inlägget man gör i senior, sen kanske man kunde sortera på det.

Då är alla trådar kvar i senior, men du kan söka på kategori samt sortera. Man kunde ju ha kategorier typ:
Mat
Bantning
Grattis
Förhållanden
Myndigheter
övrigt osv.....
 
Sv: Mat, mat, mat

jag tycker ett eget matforum är en bra idé. det finns j uolika recept, bantningstips och annat som har med mat att göra på U,ÄU och senior och har man ett matforum skulle man inte missa något smarigt recept eller bra tips ju.
 

Liknande trådar

Katthälsa jag har egentligen tänkt posta en tråd om torrfoder rätt länge, men eftersom jag har en bonusfråga så passar jag på att ställa den...
Svar
0
· Visningar
104
Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
365
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 493
Senast: Myrten
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
421
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp