Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

_Peplis_

Trådstartare
Köpte en ny förbygel med resår på Globen.Men när jag kom hem så var det inte samma nyans som på det gamla tränset.*hör o häpa* :eek:
Sadeln och förbygeln är nästan likadanakolla själv lite bättre bild på förbygeln, den ser för mörk ut där den sitter på den andra bilden

I alla fall så tänkte jag ändå köpa ett nytt träns nu, har ingen lust att lägga ut över 2000:- på ett Prestige träns (eftersom jag har det på mina stigläder och det är i nästan exakt samma nyans som sadeln :smirk: ) även om dom är jävligt läckra :love: Men då funderar jag på Dyon, Rox de Luxe tränset som ser ut så här

Så tror ni att det blir samma nyans på alltihopa? (mest att förbygel o träns är i samma nyans..) Har kollat i photoshop om färgerna stämmer, men det blir ju olika beroende på vart man klickar med pipetten..Någon som har ett Dyon träns som kan hjälpa mig med detta allvarliga :smirk: problem :D

*peplis, som har lite för lite att göra en Lördagskväll som denna..
 
Senast ändrad:
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

Det är en Capone förbygel va?? Har också en sån... Prestige tränsen jag sett är faktisk ljusare! Men mörknar kanske lit. Dyon tränsen är aningens mörkare, lite mer åt det röda hållet.

Men, jag tror inte det spelar nån roll egt, det kommer inte synas när du rider ändå. Jag har modererat mig lite när det gäller matchnings-manin, har till och med insätt att det går alldeles utmärkt att ha mörkbrunt träns och martingal till min tobacco-färgade sadel (ehm, men det är nog bara för att det är HG... :p ). Så köp du Dyon tränset, blir säkert snyggt!! :)
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

säger som Centaur, Dyon tränset är lite mera rött. jag tycker inte det är spec. tabacco-färgat.
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

Tror att jag köpte en likadan! :D
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

Japps det är en Capone tror jag, märket har lossnat redan...
Men jag får väll köpa en Dyon förbyge ocksål om inte annat då :smirk:
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

Ett svart :D
Inte kötp träns än svårt ju men tittat på d där Dyon tränset också
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

hur kan du :crazy: ;) ja men det är väldigt fint!
Du rider på hack väll? Min tränare tyckte jag skulle prova det, men då kan man ju inte ha en fin nosgrimma ju :cry: :angel:
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

Jag vet inte haha det stör mig;) Men jag har inte haft sadeln såå länge.... :D

Nää jag vet skitstörigt! Men det hacket på viskar: H**ks ( :o ) för 215:- är samma färg på nosryggen som sadeln typ
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

Jättesnyggt träns! :love:
Men jäklar vad långt bett den hästen hade! :eek: :crazy:
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

ja de hade den verkligen!!!
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

Äh, det måste väl inte matcha heller ? Jag har cherry-färgat träns, brunt martingal (lr om de va tobacco) och svart sadel :angel:
 
Sv: Matcha träns och förbygel..(i landsproblem..)

Dyon tränsen är mjuka och ganska välarbetade. Men det är en enklare version med billigare läder. De ser ganska brunt ut i verkligheten...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp