lwt03001

Trådstartare
Nu startar jag en bildtråd där jag vill se snygga bilder på matchade ekipage! Många roliga färger på lindor/schabrak etc. Har tyvärr inget kort än för jag har bara tråkigt svart men det kommer. Tänkte jag skulle bli lite shoppinginspirerad nu när det snart är lön...;)
 
Sv: Matchat!

6462772.jpg

10012746.jpg


vi matchar ju lite iallafall ;)
 
Sv: Matchat!

6462772.jpg

10012746.jpg


vi matchar ju lite iallafall ;)

Skiiiiiiiiiiitsnyggt :D!!!
På tal om matchat, tror ni en ljusbrun häst skulle passa i ett mossgrönt (eller nån nyans av grönt)? Behöver lite hjälp, om jag nån gång har råd att fixa matchande grejer till min ponny :smirk:
 
Sv: Matchat!

Måste man själv matcha också? För i så fall är det kört... :angel:


Här är i alla fall min häst i blå mundering (observera att tränset ocskå är blått :p):


Och i rött:



Klicka för större bilder!
 
Sv: Matchat!

Skiiiiiiiiiiitsnyggt :D!!!
På tal om matchat, tror ni en ljusbrun häst skulle passa i ett mossgrönt (eller nån nyans av grönt)? Behöver lite hjälp, om jag nån gång har råd att fixa matchande grejer till min ponny :smirk:

Det tror jag absolut! Mossgrönt, olivgrönt, eller den gröna färgen som finns på Eskadrons benskydd (hoppas du vet vad jag menar).
 
Sv: Matchat!

Bison, jag gillar det översta schabraket som är brunt med rosa kant. Skitsnyggt! Jag är väldigt svag för rosa, men vad säger ni, kan man ha rosa på en valack?
 
Sv: Matchat!

oj, bra fråga. Jag köpte mitt i butik här i Norrköping (chapman), är ganska populärt nu så finns nog lite överallt skulle jag tro :)

Okej, fick du bestämma färg och så själv? Finns det huva till också?
 
Sv: Matchat!

Bison, jag gillar det översta schabraket som är brunt med rosa kant. Skitsnyggt! Jag är väldigt svag för rosa, men vad säger ni, kan man ha rosa på en valack?

Såklart! har just beställt ett ljuslila regntäcke till min valack ;)
 
Sv: Matchat!

Det tror jag absolut! Mossgrönt, olivgrönt, eller den gröna färgen som finns på Eskadrons benskydd (hoppas du vet vad jag menar).

Okej :)! Men jag funderar även på om han skulle passa i ett schabrak (och luva) som är typ mörkbrunt/mellanbrunt och beige? Eller några fina, välmatchade bruna färger? Typ som Giinne hade på sitt schabrak :)? Rätta mig om jag har fel, min häst kanske skulle bli jätteful i det (men han kan inte bli ful :love: :D) :crazy:... Eller vilka andra färger skulle kunna passa? Jag behöver som sagt all hjälp ochalla tips jag kan få :bump:!!

Här är min pålle (och jag, kommentera inte att jag inte har ner hälen tack :crazy:, jag är medveten om det :p) :):

11604179.jpg
 
Sv: Matchat!

Okej, fick du bestämma färg och så själv? Finns det huva till också?

det finns bara i vissa färger eftersom schabraket är ganska nytt. men det finns i champange/beiget (mitt) , champange/chokladbrun, marinblå/babyblå , mossgrön/olivgrön, ljusgrön/svart sen tror jag det har kommit en ny färg som är chokladbrun/babyblå/rosa :d

jag tror inte det finns Cartago huvor, men kan ha fel! Finns andra snygga huvor man kan köpa till ex. JW, Equiline :)
 
Sv: Matchat!

Min herre och jag äääälskar att matcha, dock har vi sällan någon fotograf, tyvärr. Men här är ett från ett dressyrpass. Det var lucia så vi slog på stort med glitter och rött och hela köret!
5905595.jpg.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
306
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 543
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp