Matkasse för ensamstående?

Silver Girl

Trådstartare
Efter att ha hört mycket bra från olika håll om det här med att köpa färdigpackade matkassar så tänkte jag prova på detta. Men alla kassar verkar vara gjorda för fyra personer :mad:
Jag är ensamstående och ganska liten i maten så jag hade tänkt att en kasse för två personer tre dagar i veckan hade passat utmärkt, men det verkar inte finnas.
Någon som vet någon sådan variant, eller är det bara att ge upp och fortsätta handla själv?
 
Sv: Matkasse för ensamstående?

Titta hos Årstiderna.
Jag tror att de har vad du söker bland sina matkassar, och även en "singellåda" med grönt mm.
 
Sv: Matkasse för ensamstående?

Fast de levererar väl inte till Kalmar? Jag tänkte annars också på dem.
 
Sv: Matkasse för ensamstående?

Coop har väl för två personer, men jag tror det är fyra middagar i den?
 
Sv: Matkasse för ensamstående?

Matkomfort Premium har låda för enmanshushåll med 4 måltider/vecka. Portionerna är ganska stora så det räcker till lunchlåda ibland också
 
Sv: Matkasse för ensamstående?

Jag är ensamstående och har Linas Gourmetkasse. När jag lagar en rätt gör jag matlådor och fryser in som jag har med till jobbet. Funkar bra tycker jag. Dock vet jag inte om de leverar just där du bor.
 
Sv: Matkasse för ensamstående?

Att jag inte tänkte på Coop själv. Fyra dagar är helt ok och nästa veckas meny verkade trevlig. Ska nog prova!:)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 192
Senast: MML
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 487
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 728
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 158

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp