Bukefalos 28 år!

Matplaneringsprogram

Caramba

Trådstartare
Jag har för mig att jag sett förut att det fanns program där man registrerade det man tänkt planera i måltiden och programmet räknade ut hur mycket av olika ämnen som det fanns i och hur mycket av lämpligt dagsinnehåll av maten det var. Finns det sånna fortfarande? Eller finns det liknande webtjänster? eller är det bara appar till smartphones nu för tiden?

Tänkte att det kunde underlätta för att planera frukost, lunch middag för en vecka.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 058
Senast: gulakatten
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 270
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 268
Senast: Otherside
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 649
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp