Bukefalos 28 år!

Mått på en dubbelbur?

D

Dean

Jag måste sy ett nytt burskynke nu när två av kissarna ska med på utställning, men har tappat bort måtten.
Någon gullig här som kan ge mig måtten?
 
:bow:

Jätte snällt tack så mkt.

Nu ska jag på jakt efter något fint tyg. Vilka slags tyger rekommenderas? (Men jag avskyr de glansiga tygerna, det ser ut som att katterna sitter i små bordeller :o :crazy:)
 
Chintz... typ sån som finns på ellos tokbilligt, i massa färger. Det är lite "glansig" yta på det, men inte så det syns, och det är megalätt att sy i, och skrynklar sig inte :bow:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
860
Senast: manda
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 799
Senast: Jeps
·
Katthälsa Det går inte förklara bort längre, Tuva har ont. Hon har i helgen börjat halta lite grann, går med lite kutad rygg och vill helst inte...
2
Svar
37
· Visningar
2 736
Senast: sthu
·
Övr. Hund Finns här någon som har erfarenhet av dubbelbur i VW Touran 2009 (gen. 1)? Jag ska bli med daghund nämligen. När jag googlar hittar jag...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp