Mattes fårskinnspad

angelic-a

Trådstartare
Är det någon som vet vad märkningen på mattes fårskinnspaddar står för? Jag har en padd som är märkt med VS, är det en allround- eller hoppmodell?

Ska köpa en till och vill ha en likadan men vet inte om jag ska beställa hopp eller allround.
 
Är det någon som vet vad märkningen på mattes fårskinnspaddar står för? Jag har en padd som är märkt med VS, är det en allround- eller hoppmodell?

Ska köpa en till och vill ha en likadan men vet inte om jag ska beställa hopp eller allround.
Kolla med butiken du ska beställa från?

Älskar fö min mattes, haft så mycket nytta av den.
 
Men det ska ju finnas en modell som "bara" är hoppmodell. Hur är den märkt då?

Det enda jag sett som varit märkt hopp är schabrak/vojlock med inbyggd padd, då har den varit märkt S/J, kanske är hoppadd också märkt så om den nu finns :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
809
Senast: Linn-Nora
·
Utrustning En lite dum fråga egentligen kanske men jag fick med en dressyrsadel thorowgood T8 nu när jag köpte min häst, som är utprovad och passar...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: Oknytt
·
Övr. Katt Hej! Jag googlar mig blå och de står bra info men jag fattar inte ändå.. har aldrig varit något problem innan men jag märkte att de...
Svar
10
· Visningar
393
Senast: Sassy
·
Utrustning Lite spin-off på den andra tråden om sadelpadar. Vilken fårskinnspad är egentligen bäst? Mattes har ju alltid varit lite av ett...
Svar
13
· Visningar
1 197
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp