Bukefalos 28 år!

Matvanor..

S

Smogg

Min ena kisse har ett anorlunda sätt att äta jämfört med dom andra två..Han tar blötmaten å lägger över den i torrfodret å äter sen det blandat..Ja ungefär som vi äter hårdbröd till maten..Har era kissar några konstiga matvanor???
 
Sv: Matvanor..

LÅter som en smart katt. Mina katter äter "normalt" förutom att den ena tar en mun full med torrfoder och lägger det utanför skålen på golvet och äter där sen. Om man går runt i köket när hon äter så kan hon springa iväg en bit med det...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har köpt hem två korvar Pondus för att prova och ena korven verkade god men den ena hunden verkar tycka att den andra är helt...
Svar
11
· Visningar
826
Senast: snorp
·
Katthälsa hej!! jag har en liten kisse jag tar hand om som nu har vart hos veterinären och kastrerats o vaccinerats etc. dom glömde skicka med mig...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Sol
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 270
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 283
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp