Bukefalos 25 år!

K

korsningsponny

är det någon som vet om maxam syntetsadel finns i 16,5"? :confused:

Tycker ni maxam sadlarna är bra?

T

Tigerlilja

Om man tittar på Thorowgoods hemsida så ska Maxam finnas i 16½". Var den säljs i sverige vet jag dock inte, Hööks har bara 17½" i sitt sortiment.
Kan inte uttala mej om Maxam sadeln i övrigt då jag aldrig haft någon.
Vet att Blondi3958 här på buke har en som hon är väldigt nöjd med :)

S

sleepy

Hööks kan spesialbestille maxam-saler i 16,5" til deg hvis du kontakter de -og er sikker på at du skal ha salen!

Jeg har aldri hørt noe negativt om salene (unntatt i fra de som kun vil ha lærsaler, da), og alle maxam-saler jeg har sett har vært fine på alle måter.

Jeg skal selv spesialbestille en maxam cob/haflinger allround X-vid, 16,5" når jeg får råd...

:)

K

korsningsponny

ok, ska höra med Hökks!

Hur mycket kan Maxam Young Rider 16,5" kosta, har du någon aning?

tack för svaret!

Liknande trådar

Utrustning Jag har läst runt lite i trådarna här och kan konstatera att det är en ganska samstämmig uppfattning att en hoppsadel, precis som en...
Svar
4
· Visningar
772
Utrustning Hejsan! Jag har nu äntligen köpt min första egna häst😍 Hon kommer hem till mig om kanske 2-3 veckor. Vill gärna fixa en sadel så snabbt...
Svar
7
· Visningar
387
Utrustning Hej alla! Vet ni om det finns någon sadel som är lik Thorowgood T8/T4 i hopp/dressyr, storlek 16,5? Hästen har en gammal Thorowgood...
Svar
0
· Visningar
294
Utrustning Hej, har haft mycket sadel bekymmer med mitt fullblod. Sadelprovare häromkring har jag redan tagit ut men antingen tycker dom att det är...
Svar
17
· Visningar
1 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 18
  • Adventskalendertråden 2021
  • Vad gör vi? Del CXL

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Magnussons vuxen /spannmålsfria?