Maxflex koppjärn

valacken

Trådstartare
Vi har en Maxflex Melina som vi vill ha nytt koppjärn till. Har varit i kontakt via mail med svenska återförsäljare utan respons och jag finner inte heller någon e-handel som har koppjärnen till försäljning.
Har i bakhuvudet att Wintec/Bates järn funkar på Maxflex. Stämmer det? Någon som har koll eller erfarenhet?
Mvh 🤗
 
Vi har en Maxflex Melina som vi vill ha nytt koppjärn till. Har varit i kontakt via mail med svenska återförsäljare utan respons och jag finner inte heller någon e-handel som har koppjärnen till försäljning.
Har i bakhuvudet att Wintec/Bates järn funkar på Maxflex. Stämmer det? Någon som har koll eller erfarenhet?
Mvh 🤗

Hade inte Maxflex tom olika modeller? Jag har ett svart om du vill ha 😁 Köper du av den svenska åf så betala när du fått din vara (om det är samma som varit i många år).
 
Tror inte det är samma som Bates/Wintec. Har ett till Maxflex som blev kvar efter att sadeln såldes och jämfört med stallkamraternas koppjärn från de andra märkena stämmer de inte överens.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur ska jag hantera min kollega? För 6 veckor sedan började jag på ett nytt jobb. Jag fick dela rum med en man som verkade trevlig om...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 904
Senast: Stalone
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 189
Senast: Korven
·
Ekonomi & Juridik Hej, Detta är ett öppet brev till er där jag vill ge en bakgrundsförklaring till temat hästhandlare som i går togs upp på SVT...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
25 129
Senast: Chilodeur
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 348

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp