McDonalds frukost, glass?

_Elly_

Trådstartare
Kära allvetande Buke. Vet ni om det går att få glass eller milkshake innan 10 på restaurangerna som serverar frukostmenyn tills då?
Mvh värmebölja och vill ha glass till sina ärenden imorgon :laugh:
 
Köpte en sån frozen hallon-grej på frukosten för nån månad sen. Den var inte god dock, jag gillar inte hallon så kan va därför 😂 men kall var den!
 
Köpte en sån frozen hallon-grej på frukosten för nån månad sen. Den var inte god dock, jag gillar inte hallon så kan va därför 😂 men kall var den!
Hm. Gillar hallon men inte riktigt lemonad:D

Om du har tur skulle jag säga men troligtvis inte. Smoothie/frappe bör du kunna få dock.
Tusan också! Det enda som verkar finnas i smoothieväg är den där hallonlemonaden som jag är skeptisk till och frappe funkar inte pga kaffesmak:laugh::banghead:
 
Men, det verkar lösa sig! Jag kollade faktiskt inte hemsidan denna gång utan för några veckor sedan när jag hade samma fundering. Nu har de lagt in sommarens nyheter i frukostmenyn där vilket innehåller den där sundaen med passionfrukt som jag var sugen på:d Sååå då borde det gå?! Det är en sån där jobbig restaurang som verkar ta beställning främst i maskiner så ligger inte alternativet inne blir jag galen:D
 
Tyvärr helt åt fel håll men har faktiskt funderat på de där också:D Mcdonalds frappe smakar ju kaffe men det där verkar bara vara milkshake? Känns som det kan bli glass till alla mål i veckan:d
Ja det finns flera smaker som inte alls har med kaffe att göra. Usch nu blev jag själv jättesugen på sånt 😆
 

Liknande trådar

Mat Jag har ett fysiskt ansträngande sommarjobb. Utomhus. Det är 1000 grader varmt och vindstilla där jag jobbar. Fullt påklädd i svart för...
Svar
12
· Visningar
1 308
Senast: Sassy
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
606
Senast: cambodia
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 432
Kropp & Själ Kära kära allvetande Buke, vad vet ni om diklofenak -tabletterna Eeze? Går de inte ens att få på recept längre ? De har fungerat...
Svar
10
· Visningar
1 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp