McDonalds frukost, glass?

Testade denna idag. Inte värt 62 kr:meh: typ bara vanilj och is så gav upp efter halva då den även blev skum mer tinad.
Skulle tagit någon av chokladsmakerna men tror det dröjer, inte prisvärt:arghh::D
Screenshot_20220702_181133_com.android.chrome.jpg
 
Jag åt förresten frukost från just Mcdonalds idag. Vid 11 och 12 :D Fortfarande ingen glass tyvärr:cry:
Förutom att du försöker glida iväg från vad som är rimliga tider för frukost försöker du nu kalla cheeseburgare för frukost. Var ska världen landa?

(Här serverar de frukost fram till 10 och frågar man 10.01 så får man en smäll på fingrarna - eller mer korrekt, information om att de bara serverar frukostprodukter fram till 10.00:00.000.000.000 och därefter är helt oförmögna att ens tänka tanken att förse en sugen kund med en McMuffin istället för burgare)
 
Förutom att du försöker glida iväg från vad som är rimliga tider för frukost försöker du nu kalla cheeseburgare för frukost. Var ska världen landa?

(Här serverar de frukost fram till 10 och frågar man 10.01 så får man en smäll på fingrarna - eller mer korrekt, information om att de bara serverar frukostprodukter fram till 10.00:00.000.000.000 och därefter är helt oförmögna att ens tänka tanken att förse en sugen kund med en McMuffin istället för burgare)
Beror på att man har typ 0.00001 sek på sig att rengöra grillarna, ställa om värmeskåpen och städa undan frukosten innan den vanliga menyn ska vara up and running.
 
Förutom att du försöker glida iväg från vad som är rimliga tider för frukost försöker du nu kalla cheeseburgare för frukost. Var ska världen landa?

(Här serverar de frukost fram till 10 och frågar man 10.01 så får man en smäll på fingrarna - eller mer korrekt, information om att de bara serverar frukostprodukter fram till 10.00:00.000.000.000 och därefter är helt oförmögna att ens tänka tanken att förse en sugen kund med en McMuffin istället för burgare)
Cheeseburgare är absolut frukost! Men skulle nog hellre satsa på några nuggets/pommes från vanliga menyn:p

Men nu hade jag Mcmuffin och toast som jag värmde :D Så köpte innan 10! Jag önskar dock att de hade allt på menyn 24/7 så jag kunde få äta glass till frukost och toast till middag:angel1:
 
Cheeseburgare är absolut frukost! Men skulle nog hellre satsa på några nuggets/pommes från vanliga menyn:p

Men nu hade jag Mcmuffin och toast som jag värmde :D Så köpte innan 10! Jag önskar dock att de hade allt på menyn 24/7 så jag kunde få äta glass till frukost och toast till middag:angel1:
Jag åt frukost på donken vid halv nio. Trippel cheeseburgare och stor pommes så gott. Precis som jag kan äta bacon köttbullar och potatis till frukost eller matlåda till frukost.
 
Den här tråden får mig sugen på mat jag aldrig är sugen på. Kollade därför menyn på Max och herregud, priserna :eek: inser hur längesen det var jag åt på ett sånt ställe. Kan lägga till 20:- och äta på lokal restaurang. Hur kan Max vara så dyrt jämfört med lokala restauranger?!
 
Den är fantastisk! Tror att jag testade varianten med kalkon idag men inte märkte jag någon skillnad:o
:D
Jag var inte så förtjust i den. Men då föråt jag mig på kalkon så jag vill inte ha det när jag hade en kronisk bakteriell inflammation som gjorde att inget smakade nånting. Det enda som gick ner var Subways kalkon sub och kebab chips. Resten var menlöst smakmässigt.
 
Den här tråden får mig sugen på mat jag aldrig är sugen på. Kollade därför menyn på Max och herregud, priserna :eek: inser hur längesen det var jag åt på ett sånt ställe. Kan lägga till 20:- och äta på lokal restaurang. Hur kan Max vara så dyrt jämfört med lokala restauranger?!
Jag kanske borde börja äta på restauranger då:idea:
Nej det känns ofta väldigt dyrt att äta på snabbmatsställen numera även om man förstår varför det blir dyrare så väljer man gärna när det är kampanjer eller med kuponger.
 

Liknande trådar

Mat Jag har ett fysiskt ansträngande sommarjobb. Utomhus. Det är 1000 grader varmt och vindstilla där jag jobbar. Fullt påklädd i svart för...
Svar
12
· Visningar
1 265
Senast: Sassy
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
596
Senast: cambodia
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 352
Kropp & Själ Kära kära allvetande Buke, vad vet ni om diklofenak -tabletterna Eeze? Går de inte ens att få på recept längre ? De har fungerat...
Svar
10
· Visningar
1 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp