McLeods döttrar.

Mia_R

Trådstartare
Jag har mailat SVT tidigare och förhört mig om fortsättningen och fick svar tidigare.

Hej Mia!

Vi börjar visa fjärde säsongen av "McLeods döttrar" på måndag, den 24 augusti. Dessvärre har vi inte köpt in fler säsonger, så i nuläget är det alltså inte inplanerat att visa några fler säsonger efter den. Det är dock många som önskar det, så om du vill "stämma in i kören" så att säga får du gärna skriva till kontakt@svt.se och föreslå att vi köper in resterande säsonger.


Så, ni som vill att de visar alla säsonger kan ju maila SVT och be dem köpa in och visa alla säsonger. :idea: :up:
 
Jag har mailat SVT tidigare och förhört mig om fortsättningen och fick svar tidigare.

Hej Mia!

Vi börjar visa fjärde säsongen av "McLeods döttrar" på måndag, den 24 augusti. Dessvärre har vi inte köpt in fler säsonger, så i nuläget är det alltså inte inplanerat att visa några fler säsonger efter den. Det är dock många som önskar det, så om du vill "stämma in i kören" så att säga får du gärna skriva till kontakt@svt.se och föreslå att vi köper in resterande säsonger.


Så, ni som vill att de visar alla säsonger kan ju maila SVT och be dem köpa in och visa alla säsonger. :idea: :up:

Men jösses, jag som precis ligger och tittar på rollistan efter att ha sett avsnitt 1 i 4:e säsongen. Och så trillar jag över den här tråden! Ska absolut maila!
 
Jag har alla säsonger. Visade DVD-fodralet med första säsongen för min 13 åriga dotter och sa att den är jättebra och hon himlade med ögonen och sa "du och ditt himla Australien, mamma".... och kom sedan och sa att den serien var ju sååååååååååååååååååååå bra och hon hade till och med gråtit och och och... :D

Sedan berättade hon för sin bästa kompis om serien, som också blev fast och ser alla avsnitt!

Jag däremot, känner att jag vill se Doktorn kan komma från början igen. Jag menar, kom igen, den finns ju inte ens att köpa på DVD längre, självklart måste den visas!!!
 
Jag däremot, känner att jag vill se Doktorn kan komma från början igen. Jag menar, kom igen, den finns ju inte ens att köpa på DVD längre, självklart måste den visas!!!
Den gick på TV4 eller 7an förra året. Fanns även på tv4play. Jag kollade alla avsnitt. :love:
 
Jag däremot, känner att jag vill se Doktorn kan komma från början igen. Jag menar, kom igen, den finns ju inte ens att köpa på DVD längre, självklart måste den visas!!!
Jag såg en del av den när TV4 visade för något (några?) år sedan.
Den var inte alls lika bra som när jag gick på högstadiet. O_o
 
Jag såg en del av den när TV4 visade för något (några?) år sedan.
Den var inte alls lika bra som när jag gick på högstadiet. O_o
Nej, herregud nej! :laugh: Den är faktiskt till och med dålig då och då! Men jag tycker att den är gullig på något vis! :D
 
Råkade läsa lite mer än jag tänkt om kommande händelser i serien 🙈👎

Jag önskar så att jag kunde få jobba så där ett tag!
 
Jag har gillat serien men ju längre den pågår desto sämre tycker ja den blir. Nu har jag slutat följa den för det blev så uselt.
Himla tråkigt för den var verkligen en favorit. Kvinnliga huvudpersoner och vettighandling. men även det har blilvit sämre. Nyfödda kalvar som helt tydligt är flera dagar gamla osv. De störmig. Och intrigerna blir konstigare och konstigare. Plus att det försvinner personer vartefter. Nu är bara Alex kvar av de som serien började handla om.
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 107
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 364
Senast: Luleå
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 715
Senast: Mirre
·
Ekonomi & Juridik Risk för att det blir en lång historia. Jag köpte en fyraårig häst från tyskland förra året. Jättefin och vi funkar bra ihop, alla...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
15 543
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp