#Me too och män

Den här reaktionen "kan man inte ens kramas längre" är nog min största förvåning efter metoo.
Dvs innebär det att många män aldrig har känt av läget eller sett den personen man kramar? Går man bara runt och kramar folk för att man själv vill det utan att känna av om mottagaren vill det eller inte?
Jag tycker det är så märkligt...
 
Jag är också en person som har mkt värk pga sjukdom. Vissa dagar ska man inte ta på mig då det gör lika ont som om någon skulle slå mig.

Mina bekanta vet om det men jag har väldigt svårt för de som är "kramare " utan att känna av läget.

Jag avskyr beröring och kramar. Min allodyni gör att det känns som om nån typ skulle skrapa på mig med naglarna om de smeker mig över handen eller liknande.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 341
Senast: Nepenthe
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 818
Senast: Motacilla
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 318
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 862
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp