Med huvudet som ena struts.

P

pufffan

Idag när jag och Kotte skull fare till Valdemar etter mjölk så var Kotte konstig. Jag begrip mig int på han. Han hade huvudet högt som ena struts. Det var så märkligt. Han bruk annars alltid bära sig så fint på betslet. När vi skull trave så blev han som en fyllegubbe :o .Det vinglade över hele väga. Så när jag skull fare hem så körde jag i en kogrimme hem. Jag trodde att han hade ont i munnen. Jag och Valdemar tog oss ena titt i mun på han men fann inget fel. Han verker int ha ont i rygga heller. Mine venner vad kan dette vare? Jag blir ju så oroliger för Kotte.

Vill bare skriv av mig och be om lit tips.
Rut.
 
Sv: Med huvudet som ena struts.

Ta ut någon som raspar tänderna på Kotte.
Äter han normalt och så då?
 
Sv: Med huvudet som ena struts.

Jag hade ut veterinären idag. Hans tänder var jätte fine. Han kund heller int hitte någe fel på Kotte. När jag for till Valdmar idag så gick han på samme vis som i går.:( Vad kan det vare för fel tror ni som är så duktige på dette?
Rut.
 
Sv: Med huvudet som ena struts.

Kollade veterinären igenom benen och allt sånt med då? Kanske inte skulle vara fel och ta enn blodprov, för att de om han kanske har några sjukdommar som de elaka fästingarna sprider.
 

Liknande trådar

P
Körning Hej på er. Här har det varit så varmt så men kan tro att man skull smälte bort. Både jag och Valdemar har fått ont i bröste av all...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Zarro
·
P
Körning God fortsättning mine venner. Hur har eran jul vare? Min jul har varit så sagolik vacker. Alla pojka och deres barn kom till mig och...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: tirnanog
·
P
Körning Vilket oväder vi har haft hoss oss. Har ni med haft det? Här har det blåst och snöet och på samme gång varit kallt. Två dager var det så...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: LIA
·
P
Körning Hej mine venner. Jag har så varmt här i stugen så det går ju int till att sove. Så jag tänkt titt in lite här. Jag trodde int att det...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Fia-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp