Medföljande på UAS?

tanten

Trådstartare
Någon som vet om man får ha en medföljande vid besök på UAS?

Jag vill gärna att ytterligare ett par öron får ta del av den informationen jag får. Annars kan man lätt tappa nån del av all mängd fakta. I alla all jag....
 
Någon som vet om man får ha en medföljande vid besök på UAS?

Jag vill gärna att ytterligare ett par öron får ta del av den informationen jag får. Annars kan man lätt tappa nån del av all mängd fakta. I alla all jag....

Menar du Akademiska sjukhuset? Det bästa är att ringa dit man ska och fråga så får du ett tydligt svar. Kan nog vara olika beroende på vad det gäller.
 
Någon som vet om man får ha en medföljande vid besök på UAS?

Jag vill gärna att ytterligare ett par öron får ta del av den informationen jag får. Annars kan man lätt tappa nån del av all mängd fakta. I alla all jag....

Ring mottagningen du ska till. Det varierar mellan verksamheter och, i vissa fall, beroende på typ av besök/undersökning.
 
Menar du Akademiska sjukhuset? Det bästa är att ringa dit man ska och fråga så får du ett tydligt svar. Kan nog vara olika beroende på vad det gäller.
Det gäller bara informationssamtal. Så jag hoppas att det är OK. Iom att samhällsrestriktionerna är borta.
 
Nu jobbar jag inte på Akademiska men dock på en mottagning på ett sjukhus. Vi undanber också medföljande men är inte stenhårda om någon frågar så som den anledning du har, borde inte vara något problem tycker jag!

Apropå restriktioner så är vissa kvar fortfarande på ”mitt” sjukhus i alla fall.
 
Spela in samtalet med läkaren om du inte får ha med någon. Det gör man ju på en vanlig mobil.
 
Det gäller bara informationssamtal. Så jag hoppas att det är OK. Iom att samhällsrestriktionerna är borta.

Det behöver inte betyda att restriktionerna är borta inom sjukvården eftersom det är en såpass känslig verksamhet. Det bästa är att ringa och fråga innan. Jag arbetar inom en annan region och vi har ibland gjort olika frånsteg från restriktionerna beroende på vad det gällt. :)
 
Någon som vet om man får ha en medföljande vid besök på UAS?

Jag vill gärna att ytterligare ett par öron får ta del av den informationen jag får. Annars kan man lätt tappa nån del av all mängd fakta. I alla all jag....
Vid infosamtal brukar man få ta med sig någon. Tex Sahlgrenska så får man ta med sig max en person.
Men ring och fråga.
 
Jag fick ta sambon med mig till Ackis när det skulle informeras om min hjärntumör, operation och risker (okt-21), han var även med på återbesöket efter operation(dec-21)
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 328
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
777
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 040
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp