Media Player

athena

Trådstartare
Varför känner inte Media Player igen alla skivor? Jag förstår att det står Okänd artist på brända skivor, men originalskivor? Kan man få programmet att hitta titlarna på nåt sätt??
 
Sv: Media Player

Alla skivor är inte inlagda i databasen vilket är förståeligt. Hittar du inte skivan genom att söka så är det bara att lägga in all info själv.
 
Sv: Media Player

Följdfråga. Vissa skivor hittar Media Player, men när jag aktiverar "vad lyssnar jag på" i MSN så står det okänd artist där. Why?
 
Sv: Media Player

Ställ frågan på MSN's hjälp. De kan troligtvis ge dig ett svar i den frågan.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
983
Senast: tanten
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 932
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Säkert hundrade tråden, men hittar inte riktigt vad jag söker.. Jag har min andra uppkörning för BE på fredag och kommer göra det...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: Ajsing
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 249
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp