Meditationsapp?

tott

Trådstartare
Blä för mitt liv just nu!! Måste göra nåt! Tänkte på meditation och antar att det finns appar som hjälp för det också. Har ni tips?
 
Hej!

Det finns en mindfulsessapp som heter typ glad och lycklig som många tycker är bra. Annars brukar det finnas meditation i yoga-appar.

/lavinia
 
Jag gillar yoga-appen Vila dig i form. Tycker yinyoga gör det enklare för mig att komma in i meditation, men det finns också ren meditation i appen om du föredrar det.
 
Jag gillar "The mindfulness app", heter nog mindfulnessappen på svenska, från företaget mindapps. Den bygger på övningen "andningsankaret", om du vill läsa på innan du köper.
 
Jag mediterar till något som heter "binaural beats" sen jag hittade dem fixar jag inte de där pratiga meditationerna.
Det finns ljudböcker/cd/spotify/youtube också.
Jag föredrar att inte använda mobilen då den stör...
Sen började jag med healing och de går lite hand i hand liksom.
 
Jag gillar yoga-appen Vila dig i form. Tycker yinyoga gör det enklare för mig att komma in i meditation, men det finns också ren meditation i appen om du föredrar det.
"Vila dig i form" finns tydligen bara till Iphone, finns det någon motsvarande bra till en Android? Någon som vet?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
367
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
668
Senast: Mint
·
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
230
Senast: Badger
·
IT & mobiler Är det någon som har bra tips på en slimmad app för anodroid för att göra anteckningar över tid? Jag har börjat väga mig lite mer...
Svar
6
· Visningar
419
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp