Meetingkostnad

hola

Trådstartare
Vad är era erfarenheter?
Vi säger att jag åker på en nationell tävling, står där två nätter. Ska tävla tre FEI-klasser. Till exempel. 🤷‍♀️
Eller om jag åker och tävlar två regionala LA:P1/LA:P2 klasser.
Vilka kostnader är det som ingår och vart brukar det hamna? Exklusive boende och egen mat.
Tacksam för svar ☺
[Kollade upp lite på tdb och fick en bild av priset men ser gärna era erfarenheter med :D]
 
Vad menar du? Står ju i proppen vad det kostar? Lägg sen till boende och bensinkostnad och mat.

Box på tävlingsplatsen kostar ca 1500 , det är billigare att försöka lösa sitt boende och box i ett närliggande privat stall. En ft människa startade facebookgruppen boxplats bredvid tävling i just detta avseende då vi ft folk nästan alltid måste bo över.
 
Vad menar du? Står ju i proppen vad det kostar? Lägg sen till boende och bensinkostnad och mat.

Box på tävlingsplatsen kostar ca 1500 , det är billigare att försöka lösa sitt boende och box i ett närliggande privat stall. En ft människa startade facebookgruppen boxplats bredvid tävling i just detta avseende då vi ft folk nästan alltid måste bo över.
Tack!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag vill jobba med hästar proffesionellt och tävla på högsta nivå men skulle behöva lite mer erfarenhet och komma upp i klass innan...
Svar
9
· Visningar
1 278
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 485
Senast: Hedinn
·
Hästvård Börjar med att skriva att jag undanber påhopp, samt råd att åka till veterinär, för det kommer jag givetvis att göra. Detta är endast en...
Svar
12
· Visningar
1 664
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 417
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp