Mekanisk ventilation, hur har ni löst det ?

Krans

Trådstartare
Hej hej ! Funderar mkt på dethär med stall. Ni med litet stall, typ för 2 hästar. Hur har ni löst det med ventilationen ? Mitt stall, om det blir av, kommer att bli pyttelitet. Prisvärd mekanisk ventilation, var har ni köpt ? Mvh Drömmare
 
Vi köpte det kit som Granngården säljer och gjorde en del modifieringar och egna konstruktioner, enligt ritningar i Att bygga häststall. Ett luftintag i varje box, en trumma för utluft mitt i stallet.
 

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 810
Senast: Sorgsen
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har hyrt ett stall med 2 boxar i 9 månaders tid, där det nu visat sig att boxstorlekarna är mycket mindre än ägaren sagt, så pass...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 202
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 397
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Hej! Har provridit två eventuella medryttarhästar och skulle vara kul med lite input. Har som mål att tävla längre fram och kunna träna...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp