Mellandagsrea!

Ackio

Trådstartare
En tråd för alla som fyndar under mellandagsrean 2013 :)

Bilder, fyndpriser, ja you name it! Tipsa, dela med av fynd osv.
 
Sv: Mellandagsrea!

Vad besviken jag är!! Knappt någon Rea i någon av de större butikerna/webbshopparna
 
Sv: Mellandagsrea!

Hittar ingenting heller? :( Hade hoppats på en rolig fyndtråd men finns ingenting.
 
Sv: Mellandagsrea!

Jag beställde ett Irish Turnout Light och lite småplock med deras rabatt nu. Det blev en slant sparad med 40% på täcket.
 
Sv: Mellandagsrea!

Var på Sharpman idag och sprang på ett döbbert rundsytt kandar på 70% rea. Så 1979 istället för 6589 inkl tyglar :D
 
Sv: Mellandagsrea!

*KL*

Jag förstår inte varför mitt inlägg om vad jag köpte hos en annan webbshop togs bort?

Varför får man nämna att vissa webbshoppar har rea, men inte andra?
 
Sv: Mellandagsrea!

kl

Köpte ett remont-träns från Treadstone på 50% rea - 1024 kr ordinarie pris, 512 kr på rea! :D
 
Sv: Mellandagsrea!

Bild :D

Jag förstår inte heller. Horze och Hööks pratas det vitt och brett om. Samma sak Sharpman men inte Skara osv? :o
 

Liknande trådar

Mat OK... Göteborgs kex har flyttat från Kungälv till Riga för ett halvår sen. Det kan vi eventuellt leva med... men nu har butiker i min...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 904
Senast: Heddvig
·
Mat HUR förvarar man morötter - i kylskåp i typ en vecka? Jag älskar morötter; råa, rivna, i mat, kokta, you name it. Köper påsar med...
Svar
19
· Visningar
1 404
Senast: Sharpless
·
Övr. Katt Vi har problem med att Miss Li plockar in grodor, ibland flera varje dag. Hon bär dem försiktigt i munnen så som jag tänker mig att...
2
Svar
33
· Visningar
2 777
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 466
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp