Mellanstor hundras för lydnad/nosework

Hade glömt bort tråden men tack så mycket för alla svar!

Det blir en mellanpudel! Lagom storlek, icke-fällande och de individerna jag träffat har varit pigga och sociala. Funderade också en del på kh collie men jag vill inte ha hundhår överallt och de är en aning för stora.
 
Hade glömt bort tråden men tack så mycket för alla svar!

Det blir en mellanpudel! Lagom storlek, icke-fällande och de individerna jag träffat har varit pigga och sociala. Funderade också en del på kh collie men jag vill inte ha hundhår överallt och de är en aning för stora.
Det är nog ett bra val 👍🏻 Har omvärderat pudlarna sen vi började med agility, finns många häftiga och trevliga 🥰 Lycka till!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
1 986
Senast: DeCloe
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 238
Senast: Praefatio
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 280
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Hej! Vilka hundraser hade ni övervägt om ni haft följande önskemål: * hög sannolikhet att hunden ska ha vad som krävs för att kunna...
2
Svar
33
· Visningar
4 214
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Den första tråden
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp