Bukefalos 28 år!

Mellomatiné?

gul_zebra

Trådstartare
Tänkte köpa mellobiljetter i julklapp i år, men det får bli till ett genrep. Ser att det finns ett genrep och ett genrep med matiné, vad sjutton är matinén för något? Såg att det var perfekt för barnfamiljer, kan det passa en 50+are och en 70+are eller är det för barninriktat? Har aldrig gått på mello innan och hittar ingenting på google, så jag har noll koll.
 
En matiné brukar vara en föreställning som går tidigare på dagen. Är det olika starttider på de två föreställningar du kollar på? I så fall skulle jag tro att det är det som är skillnaden.
 
Jag har samma uppfattning som @niardasp en matineföreställning går tidigare på dagen i övrigt identiska föreställningar @gul_zebra Sen kan jag inget om Melodifestivalens föreställningar men så är det på t.ex. musikaler i London när de har mer än en föreställning per dag.
 
Åh, så simpelt! Matiné för mig är liksom... Tänk Stockholm horse show :D Då vet jag vad som ska bokas, tack!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 226
Senast: Hajfisk
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 400
Senast: Lyan
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 159
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp