Melodifestivalen 2019 - deltävling 3

Vad är det du läst då?
Bara läst och kollat klipp på SVT Nyheter, ska kolla dokumentären som länkades ovan också.
Men just att karaktärerna är det viktiga och människorna bakom saknar betydelse och inflytande totalt. Att artisterna har bytts ut flera gånger om för att de helt enkelt slutat för att de behandlats illa och inte kunnat stå bakom konceptet. Att de blivit tillsagda att inte äta så mycket. Att skaparna av gruppen har som plan att skapa likadana Dolly Styles runt om i världen med andra artister. Att individerna bakom är helt utbytbara.
 
Bara läst och kollat klipp på SVT Nyheter, ska kolla dokumentären som länkades ovan också.
Men just att karaktärerna är det viktiga och människorna bakom saknar betydelse och inflytande totalt. Att artisterna har bytts ut flera gånger om för att de helt enkelt slutat för att de behandlats illa och inte kunnat stå bakom konceptet. Att de blivit tillsagda att inte äta så mycket. Att skaparna av gruppen har som plan att skapa likadana Dolly Styles runt om i världen med andra artister. Att individerna bakom är helt utbytbara.
Men varför låter SvT denna tävla i melodifestivalen? Det låter inte sunt. Ska kolla på dokumentären
 
Ja jag har svårt för dem jag också, men det fastnar hos kidsen. Tillsammans med Samir och Victor, Markus & Martinus och sånt.
Inte hos alla kids, turligt nog...
Min minsting, snart 10, gillar SoV och M&M, men trots att han snarare väljer mellan antalet hjärtröster/låt än att välja mellan att rösta eller inte (ALLA tidigare låtar har fått minst ett hjärta av honom...) så hoppade han över att rösta just på Dollystyle.
 
Jag har börjat lyssna en del på Martin Stenmarcks Låt skiten brinna. Så bra!!! Den växer verkligen!

Annars är jag ivrig att höra hela låtarna som tävlar på lördag. Har lyssnat på snuttarna och sett klippen. Höga berg (nåja, inget Everest men ett hyfsat högt berg iaf) och djupa dalar.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 751
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 363
Senast: Halcyon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 928
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 519
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp