Melodifestivalen 2020 - Deltävling 2

Ja, äntligen gick rätt låtar vidare till final direkt!

Dotter - så bra, tror hon kan ta hem allt!
Anna - helt ok, jag gillar henne mycket mer nu än när hon vann 2010 (eller när det nu var)

Resten tycker jag inte var något att hänga i granen, Mendez var exakt så dålig som jag trodde, Bengtzing tycker jag bara är jobbig + konstig låt där musiken var uptempo omen inte texten. Paul hade en otroligt tråkig och dålig röst. Klara hade en ok röst men bara ett och samma tonläge + att låten var typ samma mening om och om igen? Jan är bortglömd.
 
Annas låt är helt okej men jag tål tyvärr inte henne.
Överlag en klart bättre omgång än förra veckan.
Jag missade ju förra omgången men såg igår, så du menar att deltävling 1 var sämre :eek: O M G - då måste den ha varit usel... ;)

Gårdagen var ingen hit direkt, förutom Dotter vars sång är underbar men låten medioker tyvärr. Anna lyfte ju sin låt när hon slappnade av och sjöng den sista gången :up: Sen hade hon heta dansare... :angel:
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 760
Senast: Lingon
·
Kultur Som ni har väntat! Men den nu är den här! FINALTRÅDEN! :banana: :banana: :banana: En väldigt stark final fick vi tillslut där ingen...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
10 694
Senast: Ninnurur
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp