Melodifestivalen 2020 DeltÀvling 3

Screenshot_20200215-212333_Melodifestivalen.jpg


😊đŸ’ȘđŸ€Ș
 
Jaha, men vad bra, ÀndÄ (Mariette till final). Den dÀr första killen som gick vidare, vet inte namnet, men DEN lÄten tyckte jag var trÄkig. Den fastnade noll, jag kÀnde inte ens igen den. Melodifestivalen i ett nötskal. :)
 
Oj vad kvÀllen kÀndes... SlÀtstruken?
Fick inte till ngn festkÀnsla, ingen av lÄtarna kÀndes direkt wow... Inget speciellt i mellanakterna...?

Jag gillar Mariette och Mohombi som artister och de gick rÀttvist till final. TvÄ stabila lÄtar med stabila artister. Men lÄtarna var mil ifrÄn deras tidigare lÄtar (Dont stop believing och Hello)...

Andra Chansen blev ocksÄ bra med tvÄ glada svÀngiga bidrag, det behövs! Inga mÀster verk och DrÀngarna kÀndes lite till Ären kommna ;) men lÀtt Ärets 4 gladaste vinnare vÀl?

Faith hade veckans bÀsta röst, och vacker.. Men lÄten för svag.

Resten var bara, neeeej... Speciellt Amanda som var sÄ blekt att jag glömde bort henne innan lÄten var över!

BÀst ikvÀll? Tillbakablickarna pÄ mellanakterna :D tingelingtingeling!
 
AlltsÄ, sÄ totalt okuserad och ointresserad, sÄ jag gick upp och la barn efter DrÀngarna.
KÀnde mest bara "meh". Ska dock titta pÄ nytt imorn. Maken sa att det var nÄt bidrag som var helt ok.
 
Vi tittar ifatt nu :D
Mariette var helt okej. Jag tycker nog att det Àr hennes bÀsta lÄt i Melodifestivalen.

Albin var katastrof la grande. Dessutom var dansarnas klÀder obegripliga.

DrÀngarna gillar jag faktiskt :D Inte som bidrag till ESC men definitivt till min Spotifylista.
 
Amanda var blek och intetsÀgande.

Anis var ungefÀr lika usel som jag hade förvÀntat mig. Rap Àr definitivt inte min tekopp!
 

Liknande trÄdar

Kultur PÄ lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltÀvling 2 Àr hÀr och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 721
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltÀvling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett Ärets vinnare eller kan det vara nÄgon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 870
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni lÀste rÀtt! Det Àr dags för SISTA deltÀvligen i Ärets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 624
Senast: tanten
·
Kultur Ja nu har vi nÄttslutet pÄ Ärets turné.... Sista deltÀvlingen i MELLO Àr hÀr :nailbiting::bump: Kommer vi se Ärets vinnare pÄ lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 237

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp