MELODIFESTIVALEN 2021 - deltävling 1

Jag reagerade på att det såg lite billigare ut produktionsmässigt än jag är van vid. Ljussättningen var off, det såg inte så välrepat ut som det brukar... Hoppas kommande veckor ser bättre ut. 😊

Lustigt. Flera internationella ESC-fans med youtubekanaler dedikerade till ESC säger precis tvärtom. De var mycket imponerade av scenen och ljuset. Jag tyckte också att det var skitsnyggt!

Men publiken saknas helt klart! Men det kan ju inte SVT hjälpa.
 
Lustigt. Flera internationella ESC-fans med youtubekanaler dedikerade till ESC säger precis tvärtom. De var mycket imponerade av scenen och ljuset. Jag tyckte också att det var skitsnyggt!

Men publiken saknas helt klart! Men det kan ju inte SVT hjälpa.
Jag har ju också sett hur klippen på låtarna brukar se ut i programmen inför esc så det förvånar mig inte alls. Jag tyckte inte det första programmet var bra i år. Dock var det väl främst ljussättningen mellan bidragen jag reagerade mest på.
 
Jag gillar faktiskt att det inte var publik i år, tyckte att det var mer fokus på artisterna och det kändes positivt.

Hade vi här hemma fått bestämma så hade Paul Ray och Natalie åkt till final, Lillasyster och Arvingarna till andra chansen (trots att jag gav Arvingarna kvällens sämsta betyg, de andra höll inte med mig :cautious: ).
Kadiatou och Jessica hade varit först att lämna.
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 313
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 236
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 928
Senast: voltis
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 042
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp