MELODIFESTIVALEN 2021 - deltävling 2

Jag gillade Dotter bäst, så jag är nöjd med den ena finalisten. Anton gillar jag däremot inte alls; Patrik vadhannuheter kunde fått den finalbiljetten istället.

Edit: Heter han Patrik, han med knytblusen som sjöng näst sist?
 
Jag menar inte att han glömt texten men att han tappar bort sig. I mina ögon oproffsigt för något såpass litet som en finalplats.
Jag tror det var mer än ngt litet för honom, mkt nerver som släppte och nog en stor känsla av revansch... Trodde kanske inte att han skulle ha folket stöd längre?
 
Jag tror det var mer än ngt litet för honom, mkt nerver som släppte och nog en stor känsla av revansch... Trodde kanske inte att han skulle ha folket stöd längre?

Fanns det något som tydde på att folket inte skulle rösta på honom? Har han gjort något tokigt så han hamnat i kylan?
 
Då har vi fått kvällens resultat:

FINAL
Anton Ewald
Dotter

ANDRA CHANSEN
Frida Green
Eva och Ewa


Dotter var, trots att låten ej var en Bulletproof, kvällens starkaste artist och låt! Otroligt proffsigt och hon sjunger väldigt bra! Vet dock ej om det räcker till vinst i finalen ? Kan bli en ny duell mot Mamas faktiskt!

Anton var bra, tror att själva framträdandet och dansen gjorde halva låten. Den var inte dålig alls så helheten blev en värdig finalist!

Frida gav mig årets första lilla gåshud med hennes utstrålning och fina låt. Kan nog bli stark i amdra chansen!

Eva och Ewa var lite småkul sådär men det blev lite tjatigt tillslut. Hade gärna sett dom åks ut ist för Jean! För hans låt gillade jag nästan bäst ikväll!

Alfrida var ok och 90 tals låten bättre än väntat, med mkt nostslgi för min del som var tonåring då hehe. Men förstod att det inte skulle räcka ända fram.

MKT bättre startfält än sist, jämnare och inget riktigt bottennapp! Kanske ingen slutgiltig vinnare, förutom ev dotter, men undehållande och jag GILLADE programledarna! Lagom mkt skämt, kanske lite stolpigt, men varmt! Och deras låt innan resultatet var bäst ikväll :D
Fick mig att inse att jag saknat Orcar i mello för länge nu! Kom tillbaka!

Jag tror att The Mamas kan sjunga telefonkatalogen och slå Dotter med hästlängder. Dotters låt var långt ifrån lika bra som Bulletproof!

Frida förtjänade en bättre låt! Mycket tråkig låt. Men hon var bra! Får gärna komma tillbaka ett annat år med en bättre låt.

Anton är otroligt snygg och sexig! Jäklar vad han kan flörta med kameran! Låten var bra men jag vill inte att vi skickar den till ESC. För likt det vi skickat de senaste 10 åren.

Eva och Ewa var underbara som vanligt! Har sett dem flera gånger på Fredriksdal. Kul att de gick vidare!

Patrik Jean var riktigt bra!! Tror tyvärr att låten var för platt och anonym. Hoppas han kommer tillbaka!! Jag vill se mer av honom!

90-talet var grymt härligt!! Hade gärna fått gå vidare!!

Julia Alfrida gjorde inget större intryck men var hon tvungen att ha en film bakom med en unge som petar sig i näsan??
 
Om Dotter vinner finalen kommer jag bojkotta esc och skämmas för att vara svensk. Skrev precis i enkäten att jag hoppas hon får ny outfit för jag inte vill se en vulgär dominatrix.

De internationella ESC-fansen har redan krönt henne till drottning... de älskar henne! Ska bli intressant att höra om kärleken håller i sig nu när de hört låten! Outfiten var riktigt snygg!! Men jag gillade inte hårstylingen.
 
De internationella ESC-fansen har redan krönt henne till drottning... de älskar henne! Ska bli intressant att höra om kärleken håller i sig nu när de hört låten! Outfiten var riktigt snygg!! Men jag gillade inte hårstylingen.
Jag är verkligen inte enig. Som mamma till en väldigt påverkbar preteen tyckte jag att kläderna var ytterst olämpliga i mello.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 721
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 928
Senast: voltis
·
Tjatter Jaaaaaaaaaa ni läste rätt, deltävling 3 i årets Mello är i antågande! :banana::banana::banana: På lördag tävlar: LEKSAND – DELTÄVLING...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 152
Senast: voltis
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 158
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp