MELODIFESTIVALEN 2021 deltävling 3

Innan jag läser igenom era kommemtarer....

WOW TUSSE! :love:
Här har vi en sann vinnarkandidat i finalen! Låten hade allt! Känsla, power, skörhet... Men Tusses fina röst till :heart

Allt hänger på Mamas låt nästa vecka, och finns väl ett par hot till tex Dotter...

Men WOW!
 
Innan jag läser igenom era kommemtarer....

WOW TUSSE! :love:
Här har vi en sann vinnarkandidat i finalen! Låten hade allt! Känsla, power, skörhet... Men Tusses fina röst till :heart

Allt hänger på Mamas låt nästa vecka, och finns väl ett par hot till tex Dotter...

Men WOW!

Ja, han är definitivt en utmanare!

Jag tror att Mamas kan bli farliga. Dotter också även om jag inte var så imponerad av låten. Danny får vi inte glömma! Får se vad Eric Saade hittar på nästa vecka...
 
Konstig kväll... Ingen sjöng dåligt , jag kände igen alla artister.... De flesta hade rätt starka refränger....
Det kändes ändå rätt slätstruket?
Var det programledarna? Saknaden av publik?

Tills Tusse kom in då :love:

Alvaro gillade jag dock, skönt gung!
Charlotte gillade jag lite motvilligt, då hon är så... Polerad! Men först andra lyssningen, då lyfte hon!

Rätt finalister, kul med Alvaro till andra chansen, Klara var mest mäh... Precis som förra året!

Elise sjunger fint, låten var alldeles för omodern!
Emils refräng svängde, versen katastrof!
Mustasch, nej.
 
Ja, han är definitivt en utmanare!

Jag tror att Mamas kan bli farliga. Dotter också även om jag inte var så imponerad av låten. Danny får vi inte glömma! Får se vad Eric Saade hittar på nästa vecka...
Glömt Eric! Ja det ska bli spännande nästa vecka!
 
Konstig kväll... Ingen sjöng dåligt , jag kände igen alla artister.... De flesta hade rätt starka refränger....
Det kändes ändå rätt slätstruket?
Var det programledarna? Saknaden av publik?

Tills Tusse kom in då :love:

Alvaro gillade jag dock, skönt gung!
Charlotte gillade jag lite motvilligt, då hon är så... Polerad! Men först andra lyssningen, då lyfte hon!

Rätt finalister, kul med Alvaro till andra chansen, Klara var mest mäh... Precis som förra året!

Elise sjunger fint, låten var alldeles för omodern!
Emils refräng svängde, versen katastrof!
Mustasch, nej.

Manuset var uselt. Timbuktu hade passat som programledare i en annan typ av program. Värst var ändå Sagan om artisterna!!
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 719
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 058
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det är dags för SISTA deltävligen i årets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 623
Senast: tanten
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 432
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Konstigt simsätt
  • Hat
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp