Melodifestivalen 2021 - deltävling 4

Men han kan ju inte röra sig, lite mer än en ok röst krävs tycker jag, han står bara och niger upp och ner typ och kanske vevar lite med höger armen.

Tacka vet jag Saade som i den här låten gått ifrån pojkpop till något mer suggestivt som passar hans röst och som han rör sig, jättefin koreografi.
Saade nej nej nej...

Men det är oväsentligt eftersom Eva & Ewa är överlägset bäst i år!!
 
Alltså, vi är uppenbarligen många som reagerat på hans kläder.
Tonårsdottern sa att "det är modernt att klä sig så". Men alltså, inte som scenkläder! Och hur varmt lär det inte vara - vilket syntes tydligt när han intervjuades av CB efter att ha gått till final...
Min dotter (20) älskade hans kläder och sa att de är väldigt inne just nu. Och att det var skönt att slippa se läderbrallor och uppknäppt skjorta. Jag håller med henne - fast visst verkade det lite svettigt.....
 

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 870
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 314
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 435
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 928
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp