Melodifestivalen 2021 - deltävling 4

Eric Saade - alltså vad är detta? Sjukt dålig låt, extremt konstigt framförande och vad är det för morfarskläder han letat fram?
Ja, den unge sång- och dansmannen brevid mig i soffan fnissade högt åt honom. Och då har han ändå en historik av att dyrka Saade förra vändan han tävlade.
 
Säger också Tess va bäst ikväll, även lite besviken inte så bra hade hoppats på, hade velat haft lite mer fart i låten än Kylie liknande.
 
Clara var inte dålig men elgitarren kändes sjukt felplacerad. Allt blev mycket bättre och hon fick helt annan energi när hon släpppte den och bara koncentrerade sig på mikrofonen.
 
Gissar såhär!
20210227_204648.jpg
 
Min tippning gjorde jag innan jag hörde låtarna o behöll men ångrar lite att jag inte bytte Clara mot Tess. Dock så gillade jag Clara bättre :)
final the mamas o Saade
Andra chansen Clara o Efraim (men e nog Tess o inte Clara)
 
Är Eric Saades moves menade att vara seriösa, eller är det kanske meningen att man ska skratta O_o :D ?! Jag började fnissa under snabbreprisen.

Claras låt blev ÄNNU bättre :) !!
 

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 938
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 372
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 531
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 984
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp