Melodifestivalen 2021 FINALEN!

Vilken låt är din FAVORIT i finalen?


  • Antal omröstningsdeltagare
    97
  • Omröstning stängd .
Har det börjat gå rykten om vilka som är favorittippade i år än? 🙂
Här började det sport- och musikintresserade barnet skråla "It's coming home, it's coming home, Eurovision's coming home!" i glädje över att Tusse vann. Ja, hen vet hur det gick för britterna när de sjöng så men hen är väldigt optimistisk till Tusses chanser.

Jo, visst pratas det även om det inte riktigt kommit igång helt än. Jag tror att Island blir farliga i år (skickar samma band som förra året). Men även Frankrike kan placera sig riktigt bra. Av de jag hört hittills.
 
Har det börjat gå rykten om vilka som är favorittippade i år än? 🙂
Här började det sport- och musikintresserade barnet skråla "It's coming home, it's coming home, Eurovision's coming home!" i glädje över att Tusse vann. Ja, hen vet hur det gick för britterna när de sjöng så men hen är väldigt optimistisk till Tusses chanser.
Utan att vara partisk så är Sveriges bidrag bättre än de flesta andras.
 

Ja det är väl deras egen sak isåfall om Eric skulle smitta Tusse eller tvärtom- rent krasst så tror jag inte på coronasäkert avstånd- om de sjunger och har corona så flyger säkert smittdroppar långt längre, till dansare ex, för att inte tala om hur nära vissa programledare stod nära och sjöng ihop.

Vad är det som gör att så många här på buke enbart har coronasäkert i huvudet och sitter och letar fel på andra?
 
Ja det är väl deras egen sak isåfall om Eric skulle smitta Tusse eller tvärtom- rent krasst så tror jag inte på coronasäkert avstånd- om de sjunger och har corona så flyger säkert smittdroppar långt längre, till dansare ex, för att inte tala om hur nära vissa programledare stod nära och sjöng ihop.

Vad är det som gör att så många här på buke enbart har coronasäkert i huvudet och sitter och letar fel på andra?
Och vad är det som gör att du tycks leta upp så många inlägg här på buke där du kan ifrågasätta personer som håller hårt på covid-restriktioner?
 
Och vad är det som gör att du tycks leta upp så många inlägg här på buke där du kan ifrågasätta personer som håller hårt på covid-restriktioner?

Nu har du uppfattat helt fel, jag lever själv helt strikt, inlägg jag har svarat på är personer som retar sig på andras fel och brister och som inte gör exakt som de tycker de ska göra. Inlägg där det ska anmälas, där de inte vet alls något om grundsituationen utan bara "sett".
 
Ser betydligt mer närkontakt i viss tillåten idrott.
"Two wrongs don't make a right". Ett av mina favoritordspråk.

Är ju rätt bra om man i TV föregår med gott exempel, och det tycker jag överlag att man gör. Det var väl därför jag blev så väldigt förvånad över att se detta i melodifestivalen, som så väldigt många ändå tittar på.
 
Ser betydligt mer närkontakt i viss tillåten idrott.

Ja, där pågår smittspridningen ganska intensivt. Samtidigt testas de också extremt frekvent, eftersom de vill slippa näringsförbud. Men det är verkligen extremt tveksamt att tillåta den typen av verksamhet i rådande läge.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
23 398
Senast: Gunnar
·
Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
1 850
Senast: voltis
·
Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 081
Senast: MJLee
·
Kultur På lördag är det äntligen dags! Dagen vi väntat, nu faktiskt, i 2 år på! FINAL I ESC! :banana: :banana: :banana: Och wow vilken...
32 33 34
Svar
668
· Visningar
27 509
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Sminktråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp