Melodifestivalen 2022 - Deltävling 3

Okej... Är det här mellanmjölks delfinalen... Man tror att det "alternativa" inslaget ska röra om och så är den så tam att tygkissen framstår som klösigare..

Vet inte ens vad de heter ... men jo jag har ju so sagt redan glömt Lisa Ms låt med...
 
Nu har dom första fyra låtarna varit och jag minns inte ens de tre första, tycker inte dom var bra, den fjärde var okej. Hoppas på Bagge, det är enda anledningen till att jag tittar ikväll :)
 
Alltså den sticker ju ut... Men nej den va inte bra för det...

Jösses... Låter "stressat" i sjungningen... Och att hon kan sjunga vet man ju... Men nej...
Magnus Uggla hade nog gjort den bra ... Kanske ...
 

Liknande trådar

Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
1 868
Senast: voltis
·
Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 175
Senast: MJLee
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 752
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 102
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp