Melodifestivalen deltävling 1

Tone var bäst ikväll!!

Jon Henrik jojkar bra som vanligt men låten var ju bara pinsamt dålig!! Jag skulle vilja höra honom jojka i en tung metallåt i lite långsamt tempo. Tungt och långsamt och ingen annan sång än hans jojk. Tänk en svensk The Hu. Och så håller han på med extremt daterad edm/techno!! Jag blir provocerad!!
 
Har både sett och hört bättre föreställningar på random högstadie- talangjakt . Ingenting var ju särskillt bra.
 
Jag tyckte Jon Henrik & co var absolut bäst ikväll!! Tones låt var ju bara intetsägande och kom aldrig igång riktigt. Jag hoppas Jon & co vinner men är inte så förtjust i bakgrundsblinkandet, det störde.
 
I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen.
Startfältet ser ut så här:
1. Tone Sekelius - Rhythm of My show
2. Loulou Lamotte - Inga sorger
3. Rejhan - Haunted
4. Elov och Beny - Raggen går
5. Victor Crone - Diamonds
6. Eva Rydberg och Ewa Roos - Länge leve livet
7. Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat Adam Woods - Where you are (Sávežan)

Är ni laddade? :D
Den manlige programledaren ( hade aldrig sett / hört talas om honom) förstörde programmet. Hur kan man släppa in en sådan ... Jon Henrik var väl den bästa av det här dåliga startfältet . Många verkar lägga mer krut på ljuseffekter / dans mm än själva låten .
 
Eva och Ewavar den enda låt min 1,5-åring började digga till 😂😂😂

Själv kände jag mig sådär grinigt ”det var bättre förr”, jag gillar ju SCHLAGER, det får gärna vara lite trallvänligt. 🤣 inget bidrag ikväll som jag tror jag kommer välja att lyssna på efteråt.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Äntligen dags för finalen! Startordningen är denna: 1. Where You Are (Sávežan) – Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods 2...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 241
Senast: ameo
·
Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 357
Senast: Lilla
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 389
Senast: Halcyon
·
Äldre På lördag smäller det!! Äntligen dags för Melodifestivalen igen, vad vi har längtat!! :banana::banana::banana: Programledare i år är...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 515
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp