generad

Trådstartare
Kära Bullen... jag menar Bukefalos, jag är en forumanvändare som är lite för generad för att våga använda mitt vanliga alias :o (snälla om ni vet vem jag är outa mig inte). Jag dejtar en man och vi hade sex för första gången. Allt var hur trevligt som helst tills vi kom till penetrationen för då gjorde det ont på mig. Jag har bara haft en partner tidigare, (vi var tillsammans länge) så jag har haft massor med sex men bara med en och samma partner. Det är dock ca 7 år sedan :o O_o jag ägnade mig åt dessa aktiviteter sist av olika anledningar. Förra partnern hade också lite mindre/smalare utrustning än den nuvarande.

Så nu känner jag mig jättefånig, som en pånyttfödd oskuld. Är det slidkransen/mödomshinnan som inte helt tänjts eller kan den dra i hop sig igen?
Tänjer sig slidan efter ett tag om man tar det lite försiktigt så här i början eller är det kört, ska jag vidarebefodra honom till en kvinna med en mer rymlig slida?

Hjälp, jag som äntligen hittat någon att sexa med :arghh::cautious:.
 
Sv: Men aj!

Slidkransen återkommer inte när den väl tänjts ut.

Slidan är väldigt anpassningsbar och är han större än "normalt" så se till att du är avslappnad, kåt och våt och ta det lugnt så går det nog finfint ;)

Nervositet med ny partner är inget ovanligt, det ger sig och första gången man sexar med nån ny är sällan en fullkomlig succé.
 
Sv: Men aj!

Glidmedel och bra förspel!

Kunde inte sagt det bättre själv!

Förr var jag av den sorten som blev alldeles för våt. Det rann. Numera, efter antiöstrogenmedicin, klimakterium och ytterst sparsamt sexliv så behövs glidmedel för mina leksaker. Och jag har upptäckt att glidmedel är alldeles fantastiskt.

Till min glada häpnad har jag också förstått att kvinnor i alla åldrar använder det.

Till apoteket TS!
 
Sv: Men aj!

Jag har ingen som helst uppfattning om han är större än normalt, större än min förra partners är den i alla fall. Jag tyckte jag var väldigt avspänd och redo vi hade "kelat" i typ två timmar innan vi kom tillskott.
 
Sv: Men aj!

Jag lovar det var inte brist på lubrikation. Det var inte den typen av smärta heller, jag har koll på det eftersom jag hade problem med det när förra relationen var på upphällningen.
 
Sv: Men aj!

Nej det tror jag inte, för det gör inte ont när man pillar runt där annars. Fingrar, tunga och allt annat möjligt funkar bra.

Jag tror att han bara är lite stor för mig. Frågan är väll om det går att åtgärda, kan man stretcha?
 
Sv: Men aj!

Jag hade ett sådant där LÅNGT uppehåll och det var lite obekvämt de första gångerna efter det men det löste sig rätt fort :D
 
Sv: Men aj!

Tror ändå att du spände dig lite eller var lite nervös, det är faktiskt rätt vanligt när det kommer till sex med ny partner. För män så slaknar den och för kvinnan så gör det ont fastän båda verkligen vill
 
Sv: Men aj!

Om ni fortsätter försiktigt, går det inte över alls?

För mig spelar det ingen roll vilken typ av penis som penetreras i mig, det gör ont första 10-20 sekunderna oavsett. Med glidmedel blir det dock bättre.
 
Sv: Men aj!

Samma här. Jag upplever att om jag inte har haft sex på ett tag, så (sitter nog mycket i huvudet på mig) känns dem första gångerna svåra.

Ramona: Har typ samma problem. Hur är det för dig? Vet du att det kommer göra ont och så spänner du dig? Eller kör du bara på eftersom du vet att det släpper sen?
 
Sv: Men aj!

Den här gången gjorde det inte det, jag kom mig inte för att säga ifrån att jag fick ont just då och det gick ganska fort för honom.
 
Sv: Men aj!

Upplever att det är skillnad mellan det egna och glidmedel. Tycker glidmedel har lite tjockare konsistens och, ja, glider bättre.

Fortsätt pröva om ni vill, jag tror det löser sig :)
 
Sv: Men aj!

Ramona: Har typ samma problem. Hur är det för dig? Vet du att det kommer göra ont och så spänner du dig? Eller kör du bara på eftersom du vet att det släpper sen?
Jag vet att det kommer att göra lite ont, men jag spänner mig inte tror jag. Men det går ju inte bara att köra in den och knulla på stenhårt, utan man får börja lite snällt och mjukt så släpper det. Slidan vidgar ju sig liksom.

Det gör lite mindre ont förstås ifall penisen är av det mindre slaget. Men det är fortfarande inte helt behagligt första sekunderna.
 
Sv: Men aj!

Sambon är ju rätt bra utrustad, vilken är bra, men dem första sekunder kan vara lite knepiga för mig::cautious: Så det är skönt att höra att man inte är ensam då!:o:D
 
Sv: Men aj!

Jag vet att det kommer att göra lite ont, men jag spänner mig inte tror jag. Men det går ju inte bara att köra in den och knulla på stenhårt, utan man får börja lite snällt och mjukt så släpper det. Slidan vidgar ju sig liksom.

Det gör lite mindre ont förstås ifall penisen är av det mindre slaget. Men det är fortfarande inte helt behagligt första sekunderna.

Och se till att använda silikonbaserat glidmedel.
 
Sv: Men aj!

Sambon är ju rätt bra utrustad, vilken är bra, men dem första sekunder kan vara lite knepiga för mig::cautious: Så det är skönt att höra att man inte är ensam då!:o:D

Jag trodde jag var ensam om att ha ont den första stunden (minst) vid sex oavsett hur mycket jag velat. :o Och de har inte varit välutrustade precis. :o
 
Sv: Men aj!

Jag hör till den skaran:cautious:
8 av 10 gånger gör det ont när jag börjar. Det är det som är så skumt. Ibland gör det inte ont alls!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp