Men det ÄR godare

Hazel

Trådstartare
Sitter och äter lite jordnötter :d och inser att jag sorterar bort de hela nötter från dom halva eftersom "dom hela är mycker godare"
det är givetvis inte helt rimligt att det skulle vara skillnad i smaken på dom men jag håller stenhårt fast vid denna teori!

Har ni några egna mat-terorier kring vad som är godast?
 
Sitter och äter lite jordnötter :d och inser att jag sorterar bort de hela nötter från dom halva eftersom "dom hela är mycker godare"
det är givetvis inte helt rimligt att det skulle vara skillnad i smaken på dom men jag håller stenhårt fast vid denna teori!

Har ni några egna mat-terorier kring vad som är godast?
Den undre halvan av en fralla är godare än den övre.

Små "trasiga" chips är godare än stora "hela" (men inte om man själv tar sönder dom)

Dessert som äts med gaffel slår dessert med sked alla dar i veckan.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
918
Senast: Bison
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 414
Mat Jag vill bjuda en person som är speciell för mig på middag. Jag har en ytterfilé av lamm i frysen, och eftersom det lille lammet är har...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Karfitsa
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 199
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp