Menelek xx

S

svaper

Skulle någon vänlig själ kunna berätta mer för mig om Menelek xx så skulle jag bli jätteglad!

Har sett honom i många hopphästars stamtavlor men hittar nästan ingen information om honom förutom när han är född och var han verkade.

Jättetacksam för svar!
 
Sv: Menelek xx

Att han ligger bakåt i många svenska stammar beror till stor del på att IRCO MENA har honom som morfar.

Han var en fullblodshingst född i England i slutet av 60talet.Pappan hette Tulbar**och hade storheter som:Nearco** o Vateut**i sin stamtavla en bit bak.
Mamman hette Quenn of Shiba** och var efter Royal vale**.

Han var brun till färgen, och vann en del riktigt stora hinderlopp,minns ej ngn så där i farten.

Jag vet inte så mkt mer om hingsten ifråga, utom att det betalas SKYHÖGA priser för hans numera levande avkommor.
 

Liknande trådar

Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
488
Senast: KattenJ
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 968
Senast: LiviaFilippa
·
Avel Hejsan! Jag har letat och googlat överallt för att hitta info om min tyskfödda häst. Men jag får inte fram något. Tänkte om det finns...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 107
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp