Bukefalos 28 år!

Mens efter hormonspiral?

Zony

Trådstartare
Jag tog ut spiralen den 2 nov och äl var redan i full gång, gissar på mellan den 1-2 nov efter som ingen äl den 3:e nov. Hade dock blodblandade flytningar ljusrosa till ljusbrun ungefär fredag-lördag den 4-5 nov, jag var helt säker på att mensen var på G men söndag den 6:e nov så finns det inga som helst tecken på att mensen är på G...
Är det vanligt med stänkblödningar när man ny tagit ut spiralen innan mensen kommer igen?
Hur lång tid brukar det ta innan mensen kommer igång?
Ha sökt efter svar men hittar inte riktigt svaren jag söker:(
Jag känner mig otålig och vill ha igen mensen så jag kan börja på riktigt att försöka bli gravid, jag brukar ha lite svårt att bli gravid:-/ tog 14 månader med första och andra blev till när första var 9 månader, sista försökte vi i två månader ungefär jag hade en mens innan jag blev gravid och då hade jag haft hormonspiral. Men det är 6 år sedan så jag kommer inte ihåg hur det funkade efter jag tagit ut spiralen.

Äl verkar jag ha iaf som tur är, har lyckats läsa att vissa måste få hjälp med att fp igång äl efter spiralen så mensen borde ju komma igång av sig själv tycker jag.

Ytterligare en fundering hur lång tid tog det för er att bli gravid efter hormonspiral?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 330
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
864
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 932
Senast: sorbifolia
·
Avel Asså jag behöver hjälp😰 Jag fick hem ett 4 årigt sto för tre månader sedan. Dom som importerade henne från Frankrike fem dagar innan vi...
Svar
16
· Visningar
3 089
Senast: Moa092
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Stänger du toalettlocket?
  • Uterätt för kor
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp