Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

hru vanligt är det egentligen att man har mens när man är gravid??
 
Sv: mens??

Ingen aning. Jag hade det INTE vid min första graviditet, men vi den andra (som slutade i missfall) hade jag en normal mens då jag inte ens visste att jag var gravid. Nästkommande mens uteblev, och då testade jag positivt.
 
Sv: mens??

Vet inte. Jag hade inte riktig mens utan en kraftig blodflytning skulle man nog mer kunna säga, som var längre än den vanliga mensen... men vid andra mensen så försvann den och var borta...
 
Sv: mens??

semlis777 skrev:
hru vanligt är det egentligen att man har mens när man är gravid??

Äter man p-piller och inte vet att man är gravid utan fortsätter med pillren så får man ju mellanblödningarna. Det hände en kompis till mig upp till fjärde månaden när hon undrade varför hon gått upp i vikt (hon åt ju piller så hon relaterade inte först).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Min son har alltid varit rätt mammig. Men sedan jag blev gravid har det blivit extremt! Sonen(2,5) är nu jättemammig och väljer alltid...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Sedna
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 434
Senast: Manji
·
  • Artikel
Hästnyheter Hippsons två publiceringar om tystnadskultur har fått Niklas Jonsson, ordförande i Svenska ridsportförbundets hoppkommitté, att fundera...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har ätit minipiller i flera år för att ta bort mensen eftersom jag inte klarar av att ha mens. Det ger mig en fruktansvärd ångest...
Svar
9
· Visningar
650
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp