Mensvärk utan mens...

Texaz

Trådstartare
Vaknade i natt av att jag hade ont i magens nedre del. Känns ungefär som mensvärk, men grejen är att mensen upphörde för ca 1,5 år sen.
Tänkte först urinvägsinfektion då jag fått börja gå upp nattetid för att kissa, men det svider inte vilket det alltid gjort tidigare när jag haft det.

Vad skulle det annars kunna vara? Vad kan jag göra själv, mer än ta smärtstillande?
Ska tillägga att jag tror inte att jag har feber...
 
UVI svider så gott som aldrig för mig, jag får sådan molvärk istället. Testa att behandla det som du skulle göra om det var det, och se om det får effekt? :)
 
Jag har haft otaliga uvi.
Men när jag var gravid sved det aldrig, vilket var lite lurigt.
Så jag hade inte uteslutit det ändå.
 
Ok, har aldrig haft värk av UVI men börjar där, testar sura drycker, brukar stoppa upp 😎
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2
Svar
28
· Visningar
2 922
Senast: Ramona
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp