Menyrad till vänster.

E

Egonson

som alltid finns kvar där trots att man klickar vidare till en annan del av sidan.
Hur gör man en sådan i html?
Hoppas ni förstår min knöliga förklaring :crazy:
Typ som den menyn här på bukefalos forumsida. Den "sitter fast" till vänster vilket forum man än besöker.. :p
 
Man kan göra det på två sätt (el man kan säkert göra det på fler sätt men de här är enklast).
* Använd frames och dela upp sidan i olika delar. Har du tre delar på sidan Här har du ett exempel. Denna sida har 8 olika frames och 8 olika sidor. Bara mittensidan laddas om varje gång du klickar i menyn.
* Buke är gjord med tabeller. Varje gång du klickar på en länk laddas hela sidan om. Ett till exempel

Jag tycker det fungerar bäst med frames men det är många som är emot det, varför vet jag faktiskt inte...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 348
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 128
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 201
Senast: MML
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 803
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp