"menyraden" längst ner

cili

Trådstartare
\"menyraden\" längst ner

den vägrar att visa ens "start"-knappen, om man tar dit pekaren så visas ett jag-jobbar-för-fullt-timglas
inte ens klockan visas
om jag tar upp ett fönster så syns det inte där nere, om jag trycker på "_" i ett fönster så kan jag inte få upp det igen
nån som kan hjälpa mig att få den normal?
 
Re: \"menyraden\" längst ner

Menyraden går att dra ned så att den döljs, men vanligtvis är det aldrig någont problem att dra upp den igen. Om man för pekaren mot kanten kommer pekaren med pilar åt båda hållen upp och då är det bara att dra. Eftersom timglaset kommer upp för dig måste det vara något annat fel. Menyraden kommer inte fram igen om du startar om datorn?
 
Re: \"menyraden\" längst ner

alltså menyraden är ju där, men den är helt grå förutom startknappen som är en ljusare grå färg
inga bilder, ingen text, ingenting syns där
det går inte ens att flytta på den för det visas inga sånna pilar
 
Re: \"menyraden\" längst ner

Det låter så bekant men jag kan ändå inte minnas något specifikt.

Det låter i vilket fall som om något har gått snett, kanske den enda lösningen är att installera om windows?

(Men du kanske ska avvakta lite, när jag kommer med så här fatala tips kommer någon alltid smygande med en bättre lösning)
 
Re: \"menyraden\" längst ner

Den kommer inte fram helt efter ett tag heller? Har du en ny eller äldre dator? Och som morian frågande, vilket windows?
Låter ju som datorn arbetar för fullt och inte orka med att visa menyn påengång. Kan bero på att du kör många program som slukar systemresurser eller att vissa program har orsakat lite låsningar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 541
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: Sasse
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 072
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp