Messenger funkar inte 😡

athena_arabians

TrÄdstartare
Eftersom missfostren pÄ Facebook tvingar en att ha FB för att anvÀnda Messenger i fortsÀttningen registrerade jag ett konto och nu funkar f-n ingenting :rage:

Kan nÄgon hjÀlpa mig hur sjutton jag fÄr skiten att fungera?! Hilfe!

(och ni som kÀnner mig... ingen idé att försöka lÀgga till mig, jag kommer att inaktivera FB sÄ fort Messenger funkar).
 
SvÄrt att svara pÄ nÀr man inte vet vad som felas, sÄ vad Àr det som inte fungerar?
 
Eftersom missfostren pÄ Facebook tvingar en att ha FB för att anvÀnda Messenger i fortsÀttningen registrerade jag ett konto och nu funkar f-n ingenting :rage:

Kan nÄgon hjÀlpa mig hur sjutton jag fÄr skiten att fungera?! Hilfe!

(och ni som kÀnner mig... ingen idé att försöka lÀgga till mig, jag kommer att inaktivera FB sÄ fort Messenger funkar).
FrÄn nÀr gÀller det? Har Àn sÄ lÀnge en fungerande Messenger, men ingen FB

 
Jag kan inte logga in, vare sig med FB eller de ursprungliga uppgifterna.

Edit: Jag har verifierat mig vad gÀller FB sÄ registreringen dÀr Àr fullstÀndig.
Skumt, men hittade det hÀr i hjÀlpcentret
Screenshot_20220807-090607_Chrome.jpg
 
Nu har jag gjort en ominstallering för femtielfte gÄngen och lyckats logga in med de gamla uppgifterna. Jag fÄr vÀl ta bort FB-kontot jag skapade och börja om... #pissless

DÀremot fungerar inte samma sak pÄ plattan, dÀr gÄr det fortfarande inte att logga in trots x antal ominstalleringar.
 
En till som anvÀnder Messenger men inte har fb.. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra framÄt. Jag vill verkligen, verkligen inte skaffa Facebook (inte ens en helt tom sida liksom) men mÄnga föredrar att kommunicera genom Messenger sÄ jag kommer ju vara sÄ jobbig om det inte gÄr att fortsÀtta sÄ.. :down:
 
Man kan ju skapa en FB sida som man sedan inaktiverar sÄ kan ingen anvÀnda den eller liknande, men man har ÀndÄ tillgÄng till messenger pÄ sÄ vis. Vad jag har förstÄtt.
 
FörlÄt för OT - FrÄga frÄn en nyfiken - Vad anvÀnder ni messenger till? AlltsÄ vilka "pratar" ni med dÀr? AnvÀnder ni det som en sms/chat-tjÀnst?

Har i princip aldrig anvÀnt messenger. För chat och sms med vÀnner och familj anvÀnder jag Signal och Whatsup.
 
FörlÄt för OT - FrÄga frÄn en nyfiken - Vad anvÀnder ni messenger till? AlltsÄ vilka "pratar" ni med dÀr? AnvÀnder ni det som en sms/chat-tjÀnst?

Har i princip aldrig anvÀnt messenger. För chat och sms med vÀnner och familj anvÀnder jag Signal och Whatsup.
Ja, jag anvÀnder messenger istÀllet för sms nÀr jag har kontakt med de flesta jag kÀnner, förutom min mor som envisas med att vilja fortsÀtta med sms.... :)
 
FörlÄt för OT - FrÄga frÄn en nyfiken - Vad anvÀnder ni messenger till? AlltsÄ vilka "pratar" ni med dÀr? AnvÀnder ni det som en sms/chat-tjÀnst?

Har i princip aldrig anvÀnt messenger. För chat och sms med vÀnner och familj anvÀnder jag Signal och Whatsup.
Chattar med en vĂ€n (mest) om typ allt möjligt, skickar bilder mm, ocksĂ„ vĂ€ldigt bra nĂ€r man sĂ€ljer grejer pĂ„ fb
 fast ja, jag anvĂ€nder ju Facebook ocksĂ„ dĂ„ förstĂ„s :laugh:

PÄ jobbet anvÀnder dock jag och vÀnnen frÀmst Skype, sjÀlvklart för endast arbetsrelaterade diskussioner :angel:
 

Liknande trÄdar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bÀttre pÄ problemlösning. Och har man sÄna mÄl i livet sÄ...
Svar
11
· Visningar
1 880
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag har en 8-Ă„rig hanhund av liten sĂ€llskapsras som levt med mig sen han var valp. Jag vill inte gĂ„ in pĂ„ detaljer, men kort sagt sĂ„ har...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 866
Senast: Fetaost
·
Övr. Katt Jag har under mĂ„nga Ă„r funderat pĂ„ att skaffa katt, men inte vĂ„gat ta pĂ„ mig det ansvaret. Möjligheten att fĂ„ kattvakt Ă€r ocksĂ„...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 022
IT & mobiler Vi fick Àrva en gammal iMac frÄn sambons förÀldrar. UtifrÄn vad jag förstÄr Àr det en iMac 11,2. Vi försöker nu ÄterstÀlla den...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 29
  • Att Ă„ngra en valp
  • Senast tagna bilden XV

HĂ€strelaterat

  • Artroskopi Ă€ldre hĂ€st
  • Födda 2022
  • MĂ€ngd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp