Messenger hjälp

MCP

Trådstartare
Behöver hjälp med messenger före jag blir tokig.
Har köpt ny telefon (samsung a21s), och jag vet inte var jag ska få av ljudet när jag får meddelanden på messenger 🤯
Känns som jag sökt överallt, hittar bara var jag stänger av aviseringar helt, och det är inte det jag är intresserad av.
 
Behöver hjälp med messenger före jag blir tokig.
Har köpt ny telefon (samsung a21s), och jag vet inte var jag ska få av ljudet när jag får meddelanden på messenger 🤯
Känns som jag sökt överallt, hittar bara var jag stänger av aviseringar helt, och det är inte det jag är intresserad av.
På min Samsung:
Inställningar- aviseringar- Messenger (klicka på ordet)- övrigt(klicka på ordet)- tyst
 
Tack, tack, tack :bow:
Varför i hela friden var det där så svårt att hitta, vill minnas att det på min förra telefon (också samsung) var väldigt lätt att ställa in detta.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
614
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hur får man den att sluta visas över hela skärmen? Vilket otyg. Har stängt av allt utom just att få dem (för det vill jag ju) överallt...
Svar
7
· Visningar
515
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 448
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
20 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp