Messenger hjälp

MCP

Trådstartare
Behöver hjälp med messenger före jag blir tokig.
Har köpt ny telefon (samsung a21s), och jag vet inte var jag ska få av ljudet när jag får meddelanden på messenger 🤯
Känns som jag sökt överallt, hittar bara var jag stänger av aviseringar helt, och det är inte det jag är intresserad av.
 
Behöver hjälp med messenger före jag blir tokig.
Har köpt ny telefon (samsung a21s), och jag vet inte var jag ska få av ljudet när jag får meddelanden på messenger 🤯
Känns som jag sökt överallt, hittar bara var jag stänger av aviseringar helt, och det är inte det jag är intresserad av.
På min Samsung:
Inställningar- aviseringar- Messenger (klicka på ordet)- övrigt(klicka på ordet)- tyst
 
Tack, tack, tack :bow:
Varför i hela friden var det där så svårt att hitta, vill minnas att det på min förra telefon (också samsung) var väldigt lätt att ställa in detta.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 026
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Magnum
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 867
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp