Cattis_E

Trådstartare
Jag måtte vara trög för jag lyckas inte.
Hur får man bort en person i sin lista över kontakter i messenger?
Vi är inte vänner på fb, jag har blockerat personen på messenger och fb men ser fortfarande när personen är online.
Går det på något sätt?
 
Jag tror jag lyckades genom att gå in på symbolen längst ner i mitten, de två människorna som heter personer. Sen längst upp i högra hörnet, symbolen som är en fyrkant med tre prickar till höger. Då får jag fram alla kontakter. Sen i infogrejen till höger om personens namn kunde jag välja ta bort kontakt.
 
Jag tror jag lyckades genom att gå in på symbolen längst ner i mitten, de två människorna som heter personer. Sen längst upp i högra hörnet, symbolen som är en fyrkant med tre prickar till höger. Då får jag fram alla kontakter. Sen i infogrejen till höger om personens namn kunde jag välja ta bort kontakt.
Tack! Så borde det ju vara, men fick det inte att funka nu. Får prova igen sen. Ska starta om messenger och telefonen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
646
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 763
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Eftersom missfostren på Facebook tvingar en att ha FB för att använda Messenger i fortsättningen registrerade jag ett konto och nu...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 641
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp