Mest enerverande jullåten?

Egentligen gillar jag nästan alla jullåtar, men jag har dåliga minnen av den där. Min kusin uppmuntrades alltid av sina föräldrar att ställa sig upp och sjunga den för hela släkten, och hon kunde INTE sjunga så bra :angel:
Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.
 
Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.

Haha, det var såpass roligt att jag börjar tycka lite bättre om den!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 592
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·
Kultur Vill se om jag kan utöka julspellistan i år, och är ute efter era mest obskyra/personliga jullåtar. Lägg gärna in en YouTube-video så...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 795
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp