Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Premier equine eller Rambo är slitstarka. Hade sprayat en gång med tabasco så den slutade. Får de tillräckligt med mat i hagen eller varför biter den i täckena?Min häst har fått en ny hagkompis som tyvärr har som hobby att tugga på täcken. Har tuggat hål i ett Bucas Irish turnout och ett Horseware Amigo 12. Är de dyraste Rambo-täckena värda priset? Man vill ju helst inte köpa ett nytt täcke varje månad.
Jag har köpt från Foderluckan, funkade bra! Stall Grönskog har också.Nu har jag beställt ett Rambo Supreme. Hästarna har fri tillgång till hö i en stor och kuperad hage, men hagkompisen är en ung häst som gärna tuggar på såväl täcken, staket, boxväggar som manar. Jag vill gärna beställa ett PE Titan också, men hittar ingen välkänd sida som säljer dessa. Har ni som tipsat om PE något förslag på företag som säljer, eller går jag bäst i att beställa från tillverkaren?
Jag har flera PE täcken och är supernöjd. Beställer alltid från Stall Grönskog som har toppenbra service.Nu har jag beställt ett Rambo Supreme. Hästarna har fri tillgång till hö i en stor och kuperad hage, men hagkompisen är en ung häst som gärna tuggar på såväl täcken, staket, boxväggar som manar. Jag vill gärna beställa ett PE Titan också, men hittar ingen välkänd sida som säljer dessa. Har ni som tipsat om PE något förslag på företag som säljer, eller går jag bäst i att beställa från tillverkaren?