Meteltida typsnitt?

F

februaribarn

Sitter och filar lite på ett skolarbete som ska vara färdigt på måndag. Det handlar om medeltiden, och jag skulle vilja ha lite passande typsnitt på rubrikerna, men var kan man ladda ner såna som innehåller våra å,ä och ö...? Jag verkar inte hitta några :( tips?
 
Sv: Meteltida typsnitt?

Äh, jag hittade visst några iallafal. Men hur 17 gör man för att installera dom? Vet att jag har gjort det för länge sen, men tycks ha glömt hur... *tekniskt snille...*
 
Sv: Meteltida typsnitt?

Det löste sig det också :banana:! Förlåt för en totalt onödig tråd, moderator för gärna plocka bort den :o.
 
Sv: Meteltida typsnitt?

vilket typsnitt hittade du?
och.. använd ALDRIG flera stora bokstäver i rad när du skriver medeltida text, de gjprde aldrig så, enbart första bokstaven är stor.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 980
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
223
Senast: Enya
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 260
Senast: LiviaFilippa
·
Kultur Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp