MH per ras och jämföra raser?

Monkie

Trådstartare
Jag lyckas bara hitta MH för specifika hundar och i dem ser jag ju rasens... Vad säger man medel-MH? Men finns det någonstans där man kan jämföra olika rasers MH sida vid sida?
 
Är det typ det här du letar efter kanske?
Mja, skulle vilja jänföra olika raser samtidigt I och för sig kan jag ju skriva ut de jag vill titta på och lägga bredvid, men det hade varit intressant att lägga dem ovanpå varandra, så som skks sida gör med enskilda individer uppe på rasens "grund-MH". Till exempel jämföra staffe med amstaff och collie i samma diagram.
 
Mja, skulle vilja jänföra olika raser samtidigt I och för sig kan jag ju skriva ut de jag vill titta på och lägga bredvid, men det hade varit intressant att lägga dem ovanpå varandra, så som skks sida gör med enskilda individer uppe på rasens "grund-MH". Till exempel jämföra staffe med amstaff och collie i samma diagram.
Om du har någon form av konstprogram så är det enkelt. Bara att kopiera in dem på en kanvas, sätta dem som "multiply" och så lägger de sig över varandra. Bland annat Clip Studio Paint fixar det.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 461
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hur lång tid brukar det ta innan ens MH kommer upp på avelsdata? Jag såg en hund få upp resultat bara en vecka efter att det gjordes så...
Svar
4
· Visningar
544
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 182
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 813
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp